Alpha Steppa dolazi u Zagreb

Keishera Music
Keishera Music 2017.
21. Studeni 2017

Keishera - "It's Me"

To je ona

Ova mlada Amerikanka jamajkanskog podrijetla ima sve pretpostavke za obećavajuću glazbenu karijeru. Snažni vokal širokog raspona, koji podsjeća na one velike soul i pop dive iz proteklih dekada, pogodno naslijeđeno kulturološko zaleđe Jamajke i njujorških ulica te - što također u većoj ligi nije za zanemariti - izgled s kojim je prije nego što je se opredijelila za glazbu radila kao model. Prije izlaska ovog prvog dugosvirajućeg izdanja, Keisherina diskografija je se sastojala iz jednog EP-a ("Body Language"), objavljenog prije četiri godine. U međuvremenu je surađivala s raznim jamajkanskim glazbenicima i producentima, koji su je odveli dalje te od nedavno ima vlastiti bend. Ali ispod ovog, recimo konvencionalnog puta jedne glazbenice u nastajanju je priča o emancipaciji jedne talentirane mlade žene, koja je lako mogla završiti u površnom, bolesno natjecateljskom svijetu manekenstva s tko zna kakvim rezultatom, koji bi možda svima bio po volji - osim za nju samu - i borbi za njezino samoostvarenje kao umjetnice, putem čega bi ona mogla konačno biti ona što zaista jeste - ili želi biti. Stoga je naslov njezinog debi albuma "It's Me" sam po sebi objašnjiv. U skladbi "I'm Ready Now" Keishera prerađuje upravo taj proces opredjeljenja u kojemu se izjašnjava za svoje unutarnje umjesto vanjske vrijednosti. U njezinim skladbama, koje iako nisu isključivo Keisherino autorstvo, se ipak krije jaka doza autobiografskih elemenata. Tako u prethodno objavljenom singlu i radijskom hitu na Jamajci i u Europi "Pull Over". U jedrom rocksteady ritmu, gdje vedri klavir i nježni puhači prianjaju za Keisherin istovremeno ranjivi i čvrsti vokal, pjeva ona o bolnom ali i oslobađajućem izlasku iz dugogodišnje veze. Ali ona nipošto nije egocentrična i usmjerena samo na sebe i svoje probleme. U "Slave to the System", distopijskim hip hopom i melankoličnim r'n'b-om protkanom pamfletu protiv diskriminatorskog i izrabljivačkog sistema, koji se krije ispod parola liberalizma, slobodnog tržišta i globalizacije, Keishera se pomoću moderno nadahnutih, široko postavljenih baseva i rupičavih electro natruha ispostavlja kao kritičarka vladajućeg sistema i identificira se sa žrtvama rasizma i policijske brutalnosti. Sasvim nesebično i s puno investiranih emocija u rustikalnom reggae komadu "Beautiful Mind" s harmoničnim klavijaturama i filigranom gitarom, odašilje ona svima koji je slušaju puno optimizma i samouvjerenja. Album "It's Me" stoga dolazi u puno intimnijem, otvorenijem i angažiranijem paketu, nego što bi se to očekivalo od jednog (bivšeg?) modela. I to je dobrodošlo. Jer unaprijed pripremljenih i za javnost podgrijanih emocija i priča imamo ionako već previše.