Slušaj ovo

samostalno izdanje
samostalno izdanje 2017.
3. Rujan 2017

Pablo Raster feat AntZoni Rubio - "Sound Na Kanji"

Dub na japanski način

Cijelome je svijetu već poznato da su Japanci čudne biljke. Ali osim čudnih i ponekad zaista bizarnih televizijskih emisija, oni imaju tu neku stvar i s reggaeom i dubom. Počevši od formacije Dry & Heavy, preko Audio Active do Heavymanners, japanska dub i reggae scena je napajana prije svega od strane bubnjara Shigemoto Nanao i basista Takeshi Akimoto. Pri tome je i japanski perkusionist Pecker nezaobilazno ime i njegova kolaboracija sa Sly i Robbie u duplom albumu "21 Century Dub". Možda je talijanski dub producent Pablo Raster u pripremi svog novog izdanja mislio da je vrijeme da se uzvrati doprinos Japana dubu i reggaeu tako što je novi album koncipirao kao hvalospjev ovoj dalekoj i egzotičnoj zemlji. Album "Sound Na Kanji" je otpjevan na japanskom s referencama na japansku kulturu, te njegov naslov u sebi nosi japanski izraz za glazbu (zvuk i uživanje). Ono što na prvu izgleda kao neobičan i kuriozan eksperiment se u nastavku ispostavlja kao zanimljiva eksploracija modernih dub steppers formata u kombinaciji s japanskim etno uplivima. Pablo Raster u suradnji s AntZoni Rubio (vokali i lirika) je u ovom albumu svoj tipični jedan kroz jedan steppers dub nadogradio tradicionalnim japanskim bubnjarskim stilovima u pratnji relaksirajućih melodijskih harmonija. To sve možda ne izgleda puno, ali budući da se japanska kultura bazira na minimalizmu iz kojega proizlaze najraznije kombinacije, ova dvojica su ispleli jedan sasvim neobičan album, koji koliko zvuči i moderno i tradicionalno, toliko istovremeno futuristično i izvanserijski.