Rasta Altitude #1: HIGH GRADE COMMANDA, PETER POSH, PULAP REGGAE STATION, SLAVONIJA VIBES SYNDICATE, RASTA ALTITUDE SOUND

Total Satisfaction Records
Total Satisfaction Records 2017.
20. Ožujak 2017

Menny More - "On Air Live"

Osvajanje svijeta odgođeno

Kome Junior Morrison AKA Menny More ne govori ništa, nije usamljen u svojem neznanju, već je u društvu većine nas, ali možda će grupa Easy Star Allstars zvučati poznatije s kojom je ovaj nastupao dobar dio svoje karijere nakon što je u devedesetima otpočeo glazbeni put pod nadimkom DJ Ryder. U međuvremenu je snimio dva solo albuma ("Menny's Book of Riddims" i "A Bit of My Soul"), koji nisu izazvali puno pažnje izvan matične Jamajke. S novim ostvarenjem Menny je se namjerio konačno osvojiti globalnu publiku. I zaista, sve pretpostavke za veći uspjeh su tu. Već sam popis gostujućih glazbenika na novom "On Air Live" obećava puno. Ritam duo Sly Dunbar i Robbie Shakespeare, basist Flabba Holt, gitarist Chinna Smith, saksofonist Jerry Johnson i perkusionist Bongo Herman su neki od svirača koji potpisuju sudjelovanje na ovih ukupno trinaest skladbi i čija imena garantiraju vrhunske izvedbe, te opravdavaju "live" u naslovu albuma. Naime, gotovo sve skladbe, izuzev "Big Man in Town" produciranoj od strane Leon 'Di Bachelor' Smilliea, imaju snažni analogni zvuk uživo odsviranih aranžmana - nešto slično kao što su primjerice Roots Radics napravili svojevremeno s albumom "Live at Channel One Kingston Jamaica" - i čime se Menny More uspijeva istaknuti od prevladavajuće aktualne struje u reggaeu. Ali tu otprilike i prestaje sve što ovaj album čini iznimkom. Rijetko se malo inovativni, nazadnjački aranžmani na "On Air Live" uspijevaju istaknuti po zanimljivosti i originalnosti, s tim da Menny ne pripada baš u prvu postavu trenutnih jamajkanskih pjevača. Ono gdje on i njegovi gosti briljiraju su stvari poput poluakustičnog dancehall komada "Dread Pass Through", te energičnog rocksteadyja u "Soar" i sjajne bossa nova - funk - latino - ragga kombinacije u "Shouldn't Do Me That". Sve u svemu, premalo da bi Menny More izazvao veća talasanja na međunarodnoj sceni. Šteta.