Dancehall, dancehall

Zion High Productions
Zion High Productions 2016.
19. Siječanj 2017

Akae Beka - "Livicated"

"Gle, činim sve novo!" (Otkrivenje 21:5)

Poslije nevjerojatnih šezdesetak albuma, koje je Benjamin Vaughn snimio s grupom Midnite, prije dvije godine je došao kraj i on je okrenuo novu stranicu. Njegov brat i basist grupe Ron je otišao iz benda, a Benjamin, koji je s ostatkom grupe formirao novi sastav Akae Beka je s ovim novim izdanjem "Livicated" upisao već treći po redu album, a drugi u samo jednoj godini. Ritam s kojim su izbacivali nova izdanja kao Midnite, čini se dakle da nastavljaju i kao Akae Beka. Općenito, nije se puno toga promijenilo po učinku i performansi u novom svojstvu kao Akea Beka. Njihov tipični St. Croix reggae - mističan, meditativan i vrlo spiritualan - ima svoj nastavak i u novom albumu. Uz to je i plodonosna kolaboracija s kolektivom Zion I Kings nastavljena i na ovom izdanju, kao i na prethodnom "Portals". Akae Beka u ovih novih dvanaest skladbi i dalje pletu svoju priču tvrdokornog roots reggaea na najvišem nivou. Pri čemu je primjetna namjera da svoj stil začinu s puno više varijacija i dubine nego što je to bio često slučaj kod Midnite. Koliko god to zvučalo nemoguće, Akae Beka se nekako doimaju puno svježije od svoje transformacije u novu grupu. Skladbe su im sada puno razrađenije, detaljnije i složenije, zahvaljujući i puno opširnijem i gušćem instrumentariju uvijek prisutnih puhača, različitih dionica klavijature i vitalnih gitarskih pratnji. Pri tome Vaughnova masivnim misticizmom i opširnom simbolikom napunjena lirika isporučuje i dalje tone materijala za razmišljanje - lik mora da ima, ako već ne u glavi, a ono barem pod jastukom, čitavu biblioteku najraznijih knjiga. Benjamin Vaughn nastavlja da bude jedan od najneobičnijih pisaca u reggaeu, a Akae Beka jedna od najjačih grupa kada se dođe do onog istinskog i beskompromisnog roots reggaea.
@ZvMarkovic