Max RubaDub – "Style & Passion"

Karrot Kommando
Karrot Kommando 2016.
17. Prosinac 2016

Paprika Korps - "Homemade Babylon"

Joe Strummer bi bio ponosan

Njihove opsežne turneje uzduž i poprijeko Europe su im donijele nadimak "the heavy reggae travellers", ali ovaj nadimak se također može odnositi i na glazbeni stil ovih Poljaka. Na stalnoj relaciji između reggaea, duba i punk rocka, Paprika Korps su se istaknuli ne samo na jakoj poljskoj sceni, već i izvan granica domovine. Oni svoj reggae vole žestoko i garnirano s dobrim porcijama gitarske distorzije, što još jednom upečatljivo predstavljaju na novom albumu "Homemade Babylon". Receptura albuma je poznata i zapravo već puno puta isprobana - red reggaea, red punka i rocka, i to sve obrubljeno sa sferičnim dub uplivima - ali unatoč što im je ovo već osmi po redu album, ovaj šesteročlani sastav iz industrijskog pojasa oko grada Katowice s juga Poljske zvuči i dalje s nepromijenjenom energijom i dinamikom. Možda i zato što grupa kao što su oni ima tako malo? Bilo kako bilo, Paprika Korps ispaljuju svoju uglavnom društveno-kritičku liriku s teškom offbeat ritmikom, još težim basevima i oštrim gitarskim salvama, protkanim finom melodioznošću, kojima mjestimice priskaču psihodelična melodika, meki puhači i bubreće klavijature. Pri tome Paprika Korps žele biti sigurni da će ih njihova međunarodna publika razumjeti te su sve skladbe novog albuma otpjevane na engleskom. Bijes, melankolija i opuštenost se izmjenjuju na "Homemade Babylon" otprilike na isti način i u istom ritmu kao i glazbeni pravci, koje ovi kombiniraju kao malo koji drugi i što oni nazivaju heavy reggae rockers. Rijetko je kada reggae zvučao ovako mamojebački.